kämpar på i vanlig ordning

Magnetic Island 2017
 
lite kort hur min vecka ser ut:
 
mån- jobb 8-16, plugga matte
tis- jobb 8-16, brandövning 16-(?) 
ons- jobb 8-16, plugga matte
tors- jobb 8-16, plugga matte
fre- jobb 7-16, plugga matte
lör- jobb 10-18, Oklart(?)
sön- ledig, matteprov
 
6 dagars arbetsvecka väntar mig och mycket matteplugg, förhoppningsvis hittar jag på något kul på lördagskvällen. eller så tänker jag att jag åker hem till askersund nån dag i helgen. Beroende på hur mycket matte jag har att göra såklart.
  
Det är äntligen 5 veckor kvar. Jag har alltså gjort 2/3 av matten(!!!) Det finns så många gånger jag har tänkt att ge upp, för det har tagit så mycket tid i mitt liv och att jag inte vet om jag kommer bli godkänd på kursen. Ovissheten om att inte veta, känns inte alls motiverande. När man lägger ner såpass mycket tid på det samtidigt som man jobbar mycket av sin tid. så ingen fritid istortsätt.
Men hoppet är det sista som lämnar en, så detta ska jag fan klara. Nu inför sista månaden så kommer kursen bli väldigt intensiv med mycket prov och inlämningar, så bara att ligga i sista nu och hoppas på att jag blir godkänd. tack för mig 
 
Vardag | |
Upp