Nystart

Hejsan! Det var ungefär ett år sen jag skrev ett inlägg här. Min kompis har tjatat ett tag på mig att ta tag i bloggandet igen och jag tänkte, ja varför inte?
 
Jag vill så gärna få upp mitt fotointresse igen, då jag har haft en paus med kameran sen jag började gymnasiet  ungefär. Då fick jag mindre tid till att just fota. Nu när man gått ut skolan så får man självklart mer fritid, och varför inte göra det man då gillar att göra? 
 
Förhoppningsvis får jag tillbaka fotointresset och min kreativitet så att jag kan utvecklas inom fotandet. 
 
Så denna blogg kommer främst bli en blogg med många härliga foton(Vilket jag verkligen hoppas), det kommer också att handla om min vardag. Jag tänker att jag även ska skriva om tankar och känslor som kommer upp in mind
 
hope you like it! 
 
Vardag | |
Upp