Veckan som varit

bild på mig och Julia med en Quakka från Rottnest Island 2017
 
Hej Idag är det fredag och en jobbkväll står på schemat 16-22 så det är rätt chill. Väldigt kluven om man ska försöka hitta på något efter eller om man bara ska dra hem? de får tiden avgöra. 
 
Veckan som har varit har bestått av mycket träning för att vara mig. Känns väldigt bra med träningsvärk måste jag säga. Då har man gjort något bra iallafall.Annars så har veckan varit ganska så känsloladdad. Jag har så mycket tankar och känslor om så mycket så vet inte riktigt hur jag ska tänka? kan man skriva så? Har fått en del dåliga nyheter på senaste tiden som får en att tänka massor. Förhoppningsvis får man sina tankar i styr så småningom och gör saker som man tycker är kul istället för att göra saker som tynger ner en.
 
Om det är bra väder tänkte jag fota i helgen när det är ljust. om någon vill va med på bild nån gång får ni mer än gärna höra av er! vore superkul att få öva på porträtt! 
 
Sen har jag tänkt när jag får tid att skriva om min resa i Australien, lite om utflykter vi gjorde och vad man tyckte och lite sånt. Då November månad är min värsta månad så är det alltid kul att kolla tillbaka och se vad jag tyckte om resan. Då minnet är mer fräsht nu än om kanske 10år. haha
 
Ha en fin fredag!
Vardag | |
Upp