God Jul

 
Hejsan! har haft en supermysig Jul hemma hos min mor och far, massor av mat och julklappar. Jag tycker det är så härligt att man får träffa alla, för i denna ålder ser man inte sin familj samlad lika ofta som när man var liten. speciellt när alla bor i olika städer nu. Så då får man passa på att njuta av att dom flesta som kunde komma är samlade. Hoppas ni har haft en bra Jul!
 
Förra Julen för mig var helt annorlunda. Då flög jag med min bästavän från Darwin till Sydney. Det tog hela dagen då flyget även var försenat. Efter det skulle vi hitta till våra kompisars lägenhet och åkte vi vilse. (haha typsikt!) men tillslut kom man fram. Jag kan inte påstå att det kändes som julafton enligt mig. Men vi deppade inte ihop för det, för vi hade annat att vara glada över somsagt!
 
Man får verkligen passa på att njuta och uppskatta att man firar den med sin familj eller vänner när man får möjlighet till det, för jag vet en del som inte kan göra det eller har möjlighet till att göra det pågrund av många olika saker så när man väl får chansen ska man inte ta det för givet :)
 
God Jul på er och sprid mycket kärlek! Det behövs mer än någonsin!
 
Vardag | |
Upp