ledig dag 2 och 3

ledig dag 2 28/9 idag ringde radion oss på morgonen och frågade hur det var här nere och lite andra frågor. Sen efter det åkte vi till stranden för att träffa min familj, vi solade och sen när vi skulle äta så gick vi till en restaurang men vi glömde kolla menyn för det var en dyr restaurang, och maten vi ville ha fanns inte, så vi gick efter att vi druckit upp våra drickor. Det sluta med att jag,Fanny och Jim drog till en crepes vagn och handla crepes och våfflor med choklad och grädde till lunch. Efter det sola vi vidare innan vi gick tillbaka till Catalunya och tog metron hem och gjorde oss iordning. sen åkte vi till Catalunya och mötte upp min familj då gick vi till hamnen och käka tapas och sen på vägen hem blev det en våffla till haha
 
 
 
 
ledig dag 3 29/9 idag hade vi planerat att åka till stranden med min familj men vädret tillät det inte. Så dagen spenderades på olika håll. Jag och Fanny tvättade, städade och pluggade, efter det vart det att göra sig iordning för att möta upp familjen vid ungefär  5 tiden. Vi gick då till ett torg och käkade kyckling paella och lite efterrätter som vi delade på. Sen var det bara att hoppa på metron för att åka till Camp Nou. Vi gick in och satte oss och väntade på att matchen mellan Barcelona och Bayern Leverkusen börja, själv tycker jag att platserna vart bra, vi satt på kortsidan där alla mål gjordes och nära till toan och kiosken. Matchen sluta 2-1 till Barcelona. När vi skulle hem så fick vi vänta på att få komma ner till Metron men när vi väl var nere så gick det ganska snabbt så dom hade ett bra system. Det var galet trångt så när vi skulle ut fick man mosa och trycka sig ut. Sen var det bara att försöka somna så fort man kom hem för jobb idag.
 
 
 
 
 
 
Praktik Barcelona 2015 | |
Upp