det som hänt på lovet

Hej! det som har hänt på lovet är att på söndagen så åkte jag och moa till evelinns lägenhet som jag inte har sett för jag var borta när hon flyttade in där. så himla fin var den! vi hade tacokväll och pratade om allt jag har missat nu när jag har varit borta i 2 månader. sedan käkade vi massor av gott till en skräckfilm.
 
på tisdagen så åkte jag och min mor till marieberg för att köpa lite nödvändiga saker som tex schampo och såntdär. köpte även mig en innebandyklubba eftersom den förra gick sönder i slutet av säsongen. vi käkade buffé på Paco's och sedan letade jag efter halloweenkläder och hittade ett par horn och lite smink till det. kände att fantasin inte var på topp där men tyckte att det slutade bättre än förväntat. när jag kom hem så drog jag till moa och kollade på hennes nyomgjorda rum, och det var så himla fint! sedan köpte vi kebab och satte oss och kollade på serie.
 
på onsdagskvällen så tog moa och jag bussen in till hallsberg och hade förfest med Evelinn och Felicia. runt 9 gick vi till tåget och åkte mot Örebro till Ritz. det var Moas debut då hon fyllde 18 förra veckan!! Timmy Trumpet spelade och han tog en selfie med min mobil. sjukt bra kväll!
 
sedan på fredagkvällen tog moa och jag bussen in till örebro och började med att käka på tacobar vilket är så gott. sedan böt vi om och såntdär innan det var dax att dra vidare till strömpis. och där träffade jag jättemånga vänner och klasskompisar som jag inte träffat sen jag åkte ifrån sverige så det var hur kul som helst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
Upp