take care of the world

 
jag  var med i en tävling för ett tag sen i emmagrannfotografi.blogg.se, och jag som aldrig brukar vinna?! men jag vann tygkassen. och den används redan flitigt, den passar perfekt till sommaren. och han som designade tygkassen har också en blogg som heter http://mohammedis.se/ han är grym på det han gör måste jag säga, tycker den är så himla fin! passar mig perfekt. 
 
imorgon åker jag till zakhyntos, ska ta så mycket bilder jag kan, och sen när jag kommer hem blir det att packa till bråvalla, så bli nog ingen bloggning på typ 2veckor ni får ha det så bra!
| |
#1 - - Frida:

Kan man inte blogga från mobilen? Jag kan ;) instagram kanske man kan fånar nån grekisk bild iaf?! Eller en nutella på stranden hahah :p

#2 - - Anonym:

Sjukt snygg väska btw :)

#3 - - Emma Grann Fotografi:

:D

Upp