Hösten är fin

 
Nu går vi mot mörkare tider men jag hann ta några soliga höstbilder förra veckan. Jag känner redan nu att kylan och mörkret tar hårt på mig. men jag ska försöka hitta på mer roliga saker som piggar upp vardagen. speciellt under november månad som är den mörkaste månaden. Jag får tänka att nästa vinter är jag inte kvar i sverige iallafall, då är tanken att jag ska åka till Asien. så nu är det bara att jobba ihop pengar!
 
Igår var jag på skräckvandring i Örebro Slott. Jag är så impad på deras skådespel, man försökte spela med, men slutade med att man skrattade istället. Jag förstår inte hur man inte kan hålla sig? Dom gjorde det riktigt bra. Jag blev livrädd, så jag är mycket nöjd med skräckvandringen! ett tips från mig att gå på, om ni gillar att bli rädda.
 
Foto-Natur | |
Upp