Update om livet och hur kommande veckan ser ut

 
Hejsan! lite som har hänt i mitt liv på senaste tiden är att jag ska få provjobba på Pinchos! Extraknäck är alltid bra och en fot in på andra ställen ser bättre ut på cvt. Ska bli spännande! Sen får vi se hur mycket jobb man kan få och hur mycket pass man orkar ta. För har nämligen börjat plugga matte på distans nu, för att sedan kunna studera vidare. Förhoppningsvis ska allt gå ihop så länge man ser ett slut på matten och blir godkänd. Just denna vecka ligger jag efter jättemycket, så jag hoppas det ordnar upp sig nu i veckan, för att det inte är lika mycket annat att tänka på i livet. men om det inte gör det måste jag kanske förlänga studierna om det är möjligt. Hoppas på det bästa.
 
En annan tråkig grej är att min hund Frodo gick bort i fredags. Jag tog ledigt från jobb för att följa med. Fyfan inte alls kul, men allting gick bra. Det sista jag ville var att han skulle vara stressad. Men han fick lugnande och fick sitta i min pappas knä som han var trygg i. Så det gick bra men så sorgligt. En bästa vän, en familjemedlem och en som alltid blir glad när man kommer hem. Jag tror inte alla förstår hur ont det faktiskt gör. Människor som aldrig haft hund, tror jag inte kan sätta sig in i hur hemskt det är. Men ni som vet ni vet. 
 
Måndag- jobba 8-16, plugga matte, träffa Elin 
Tisdag- Jobba 8-16, plugga matte, träna om jag hinner.
Onsdag- Jobba 8-16 & 18-22
Torsdag- Jobba 8-16 plugga till högskoleprov med Julia & Sanna, plugga matte och träna om jag hinner.
Fredag- Jobba 10.45-00
Lördag- Jobba 15-00
Söndag- vilodag, plugga ikapp matte, träna.
 
Foto-Natur, Vardag | |
Upp