Bra helg i Norrköping

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Hejsan! Förra helgen så åkte jag och Julia upp till Norrköping för att hälsa på Evelina! Kvällen började med några glas vin. Sedan gick vi till Dine och käka himla goda hamburgare!! Jag fick inte min mat när mina kompisar fick den, utan fick vänta mycket längre, så jag slapp betala för maten. Tycker det var bra service från deras sida. Eftersom jag jobbar inom den branchen så blev jag inte alls "arg", för jag vet exakt hur det är när det är stressigt. Och jag vet hur folk kan bli helt sinnes arga. Haha.
 
 Iaf efter vi hade käkat upp så gick vi till en bar och tog såå goda drinkar! Bartendern hade tydligen gjort den godaste drinken till Julia på hela hans 10åriga karriär. Vi hade så mycket att prata om och jag hade det så trevligt. Mycket nöjd. Jag är så tacksam och glad att jag har dom som så fina vänner. Ha en trevlig helg!
 
 
Vardag | |
Upp