praktik - middag - krogen - "jobb"







Sådärja nu har jag äntligen gått igenom 2veckors städ och inget mer ska det bli! sista praktikveckan blir servering och lite blandat. vilket inte är så enformigt som det just är på städ. så det kommer bli en bra vecka tror jag.

I fredags så åkte jag in till Örebro och mötte upp Jennifer, Frida och Jennie. Där käkade vi middag på Taco Bar. Himla gott och mysigt! Sedan drog jag vidare till evelinn och moa  i Hallsberg för en liten förfest innan vi drog tillbaka till örebro igen till strömpis för en bra kväll! Kom hem vid ca halv 4 med nattbussen och fick sova ca 3 timmar innan jag åkte tillbaka till örebro ännu en gång. men den här gången för att jobba på travel&taste mässan med skolan. Efter det åkte jag hem och sov till nästa dag typ. det behövdes kan jag säga!
Vardag | |
#1 - - Emilia Sjödin :

Härliga bilder! :)

Svar: tack så mycket!! :))
Fanny Hult

Upp