pluggpluggplugg

hej! veckan som varit har bestått av en hel del plugg och första innebandyträningen sen våras. den började med bara fys och hade träningsverk i flera dagar efteråt och i hela kroppen haha! sedan blev det match på både fredag och söndag, lagom sliten sådär. även bara jag som andas när vi springer känns det som. men konditionen
 
kommer snart tillbaka hoppas jag! men det var hur kul som heslt att komma tillbaka igen.
Plugget rullar väl på. men det är så himla mycket man vill hinna med innan restauranglinjen kommer tillbaka om 2veckor, för då börjar det vanliga arbetet också. då blir det dubbelt arbete om jag inte hinner med det mesta nu innan dom kommer tillbaka.
 
Jag blir så depprimerad av detta mörker. Jag vill bara sova hela tiden och tappar motivation till att göra något när jag hemma. blir så tråkig vardag, man går i skolan, kommer hem, äter,går ut med hunden, kollar serie sedan sova. sen samma sak nästa dag. men ska somsagt försöka komma ikapp med allt plugg så det löser sig. har en känsla att denna vecka blir bra. 
 
Vardag | |
Upp