this week

 
hola! I fredags var det event på american drive in så då fick jag stå i baren och gud var kul det är! speciellt när det är event och man får göra saker som man inte gör varje dag. På lördagen jobbade jag på pinchos, det gick bra. Jag fick hålla koll på en avdelning och jag lärde mig bordsnumren mycket bättre så det känns bra. Så får hoppas dom vill ha kvar mig. För extraknäck är alltid bra i kassan.
 
Väntar mig en jobbig mattevecka men kommer nog att kännas bra om jag lyckas komma ikapp med min matte. Jag ligger en veckas arbete efter och det gör mig jättestressad. Det känns som jag inte fattar något, men när jag väl kommer ikapp, så kan man fokusera mer på det man inte förstår istället för att bara "hinna" bli klar.
 
typ hur veckan kommer att se ut:
 
mån- jobba 8-16, plugga matte
tis- jobba 8-16, åka hem, plugga matte
ons-  jobba 8-16, plugga matte, gym
tors- jobba 8-16, plugga matte, gym
fre- jobba 7-16, shoppa med Julia, utgång(?)
lör- plugga matte, 21årsfest
sön- bakisdag, plugga matte, gym
 
Vardag | |
Upp