Moster x2 & hur kommande veckan ser ut

Hejsan! Just nu sitter jag i bilen påväg upp till uppsala för att hälsa på min syster och hennes nyfödda bebis! Då man blivit moster för andra gången, himla kul! 

Igår gick jag ut i den isande kylan på en långpromenad med philip, där snackade vi om allt som livet har att erbjuda. Sen på kvällen kom julia till mig för en chillkväll med massa gott, spel och mycket prat om livet. Väldigt behövligt, alltid skönt att få prata ut.
 
Tänkte visa hur min vecka ser ut så jag har lite koll själv och för att jag då tar tag i det som ska göras också.
 
Måndag: jobb 8-16, åka hem till askersund, innebandyträning
Tisdag: jobb 8-16, plugga med Julia till högskoleprovet
Onsdag: jobb 8-16, springa/provgymma? Städa. 
Torsdag: jobb 8-16, FYLLER 21! Bjuda folk på tårta kanske? Eller äta ute? Väldigt oklart vad som händer.
Fredag: jobb 7-16, åka hem till askersund, bli firad, sova kvar.
Lördag: åka tillbaka till örebro, förfest, utgång med vänner som vill fira mig.
Söndag: bakisdag.
 
(null)
 
 
Vardag | |
Upp