En ny idé

 
Hej har haft fullt upp sen sist jag skrev här. har jobbat långpanna idag, 10-22. Vilket jag alltid kommer göra på torsdagar framöver! lite segt men skönt och värt efteråt när lönen rullar in.
 
Tänkte säga till er att det inte låter jättekul för er att höra hur min vardag har varit varje dag, speciellt när man inte har gjort något speciellt. Så jag har börjat skrivit några inlägg om tankar och känslor jag har tänkt på länge. Dessa inlägg kanske kommer låta som att jag är olycklig på något sätt. (fine, jag lever inte mitt drömliv, men man måste börja nånstans såklart). Jag vill bara säga att jag mår bra och är oftast positiv till livet. Men ibland kommer vissa dagar som man inte ligger på topp, men som sagt så har vi alla dom dagarna.
 
Jag är inte den personen som har lätt för att prata ut om känslor. Förmodligen har det med att jag inte vill visa mig svag på något sätt. Jag har mycket tankar om många saker men det är väldigt lite som blir sagt eller delas med på något vis. Men nu har jag tänkt att det kanske skulle vara kul och dela med sig av sina tankar i bloggen. Att man då kanske kommer till insikt med vissa saker som man inte har förstått sig på, för att man har aldrig tänkt så långt. Det kommer bli väldigt kul att läsa tillbaka sen när man blir äldre.
 
Jag tänker att jag kommer skriva om lite olika ämnen som kommer upp in mind och som kanske snackas mycket om runt i min närhet. Jag kanske tillomed tar ställning i vissa ämnen eller bara skriver av mig. Tanken är att folk ska kunna känna igen sig i dessa känslor/tankar. Kunna relatera och se att man inte är själv i hur man kan tex känna i olika siutationer.
 
hoppas ni kommer att gilla idén iallafall. Jag ska försöka göra mitt bästa i att få ner mina tankar i en bra text bara. Ha det! :)
 
Vardag | |
Upp