Jobbdag 4 av 6

Idag i metron mötte vi en annan som är som oss på Hilton och det var första gången vi möter någon utanför hotellet. Han pratade lite med oss och det visa sig att han var ifrån Tyskland. På jobbet har det varit lite stressig energi idag. man har märkt det på stämningen runt på dom andra anställda. På frukosten var det som vanligt, lite folk sen massor av folk och sen åter igen inga. Jag fick vara i ett litet annat rum som man typ alltid missar på frukosten. Den var reserverad idag så där fick jag plocka disk sen fick jag även gå ut utanför och plocka, vilket vi inte har gjort tidigare. När frukosten började ta slut berättade bossen för mig hur vi skulle duka och att jag skulle fixa det, så jag fick duka och flytta bord. Sen när alla gäster hade gott hjälpte dom andra till med dukningen. Efter att vi hade ätit så fick vi puttsa bestick, glas och muggar, Fanny fick även tvätta bordsunderläggen, hahha det var massor, och varje gång när hon trodde att hon snart var klar kom det någon med fler. Snart blir det mat, men köket är tyvärr upptaget så vi måste vänta. Sen ska vi nog Plugga lite. 
 
 
fanny tog med sig en smile :D
Praktik Barcelona 2015 | |
Upp