Jobbdag 3 av 7

Idag var det som vanligt på frukost buffén, även idag var det ett djur på frukosten men denna gång var det en gräs hoppa som satt gömd bakom vinkylen. Den gjorde ett galet ljud som drog oss till vansinne. David (kocken) försökte fånga den men han lyckades inte för den var för snabb, det var lite kul att se haha men fett jobbigt att han inte fick tag på den dox. Man märker att vi jobbar med andra människor för att på eftermiddagen fanns det mer missanplass att göra. Men det gick ganska så bra och sen vid två tiden fick jag gå till baren och vara där ett litet tag, han i baren pratar mycket och det är kul. Vid 14.30 så fick vi sluta eftersom jag hade frågat innan om det var okej. Vi skulle möta upp vår mentor men som vanligt så är hon inte där och vi fick själva finna nyckel till "plugg" rummet men väl inne där så kom vi inte in på datorerna, så tillbaka till hennes kontor där jag fick prata med två olika personer om inlogg men ingen visste vad det var, sen fick jag åka upp till baren där dom hade "kalas" för anställda som har fyllt under förra månaden och prata med vår mentor och då var klockan typ 3. Sen gick vi till Fanny som fick sitta och vakta rummet medans jag letade efter någon som skulle kunna hjälpa oss. Menmen sen börja vi plugga och det var om hur man svarar i telefon på ett hotell 95% rätt fick jag på frågorna så stolt eftersom det var på engelska. Men blev väldigt besviken eftersom alla säger att det skulle vara spanska lektioner men det var det ju inte, me får väll se om det kommer någon spanska plugg längre fram. Dock bara typ 3veckor kvar nu så får skynda mig. Sen är jag så jäkla trött på att allt blir fel med våran mentor, orkar snart inte mer! Och på allt det, så jämt när vi säger att någon är jobbigt eller om vi gjort något så har hon det värre eller så är vi inte bra nog "har ni bara..." Säger hon ofta. Gillar henne verkligen inte, men ser henne inte så ofta som tur är. Efter pluggandet så ringde våran lärare oss och pratade lite om allt möjligt,sen drog vi till Catalunya för att shoppa. Vi båda handlade kläder (kommer i ett senare inlägg) och efter det käka vi mackor och pommes på ett mackcafé, det var riktigt gott. Fanny blev ledsen för hon spillde ut sin cola haha. Nu ligger vi och latar oss för imorgon är det dags för jobb igen.
 
 
haha fannys min xD
 
 
 
Praktik Barcelona 2015 | |
#1 - - Kicki:

Jobbigt med negativa människor👎🏼 tur ni är två så ni kan gnälla av er tillvarandra det behövs.. Få ur sig allt skit😠 Varför ställa upp som mentor😕 Jajaja era arbetskamrater verkar ju sjysta å de e huvudsaken👍 Finns alltid folk i alla yrken som måste gnälla thats life😊 Ha de bra tjejer💕Kram

Upp