hur mitt 2015 varit

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog körkort!!
 
 

Hur har ditt 2015 varit?
det värsta med många inslag av det bästa!

 

Någon bild som du är nöjd med?

 
 Blev du kär i år?
yes
 
Hur har din sommar varit?
regnig men braa

 
 

 

Vilket tillfälle från 2015 kommer du aldrig glömma?
Barcelonapraktiken med Jennie i 2 månader

 
 
 

 

Vad är din största framgång 2015?
prata engelska

 

Bästa köpet?
har inte köpt något speciellt så får bli all mat jag har käkat ute. haha

 
 
 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
mat och drinkar
 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fylla 18år
Ta körkort!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?
typ du swipa höger och låtar från miraim bryant

 

Vem har du umgåtts med mest? 
va med Jennie konstant i 2 månader så det måste nog va den jag umgicks mest med.

 

Vart reste du under 2014?
Jamaica - februari 2 veckor
Norge - Juli 1vecka
Spanien - september & Oktober

 
 
 

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016?
vill få tillbaka mitt fotointresse som jag hade när jag började fota.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
chillade i jamaica

 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ha lättare för att släppa taget om saker som jag inte mår bra av och bli behandlad med respekt


2 dåliga och 3 bra händelser detta år

-var tvungen att ta bort en kurs för rektorn trodde inte jag skulle kunna klara av det pga 2 månader praktik

- förhållande tog slut

+körkort

+ fick extrajobb vid jul

+ barcelonapraktiken


 

dina planer inför 2016
Skaffa jobb efter studenten eller spara pengar för att resa detta eller nått annat år efter och helst till australien och nya zeeland! 
 
 
 
 

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
ha Kul!

Tankar | |
Upp