servering i skolan

 
 
 
 
hellluu, en vecka sen jag bloggade sist.
- Dom har fortfarande inte löst vårat schema, jag har dock fått alla lektioner men dom krockar fortfarande. blir fett stressad. det är så kul när dom kommer med att "vi försöker lösa detta" jo jag tror dom, men jag går i skolan nu och det skulle varit fixat till innan man börjar?? har tillomed gått till rektorn, eftersom dom är så sega med att hitta lösningar :D för när jag har dubbellektioner, vilken lektion borde jag välja??? och det roliga är att jag har många håltimmar oxå. 
+jag läser ju serveringskursen, då får vi servera och dom som går kök, får laga maten. som vi får äta, himla gott istället för skolmat lixom :d
på söndag åker jag till stockholm och ska till ett hotell och "jobba" med min klass, sen är jag ledig på måndag!
 
mor och far åker bort en vecka imorgon, och jag får klara mig själv med min bror och frodo, får se hur det blir, haha.
 
 
| |
#1 - - sis:

Fick ni dricka vin?

Svar: nejdå, alkholfritt kör vi på ;)
Fanny Hult

Upp