lite som har hänt

 
 
 
 
 
 
 
 
hello! händer mycket men får ingen tid att skriva. har varit på vandring med restaurangklassen och idrottsläraren. det var väl helt okej, evelinn gjorde en inbakad fläta på mig, mycket fint. sen har vi fått efterrätt och förrätter av restaurang när vi har serveringslektioner. alltid lika gott! sen för typ 2veckor sen åkte hela min klass på 3 personer till stockholm för att "jobba" på Radisson Blu Waterfront Hotel. det roliga var att vi gick till fel hotell först haha! :$ så nu vet ja vad det heter.. dom hade ett event med ung cancer och hade pärldag. Då fick vi hjälpa till så att det hela tiden fanns fika. helt okej dag. nu har det varit en hel del plugg, allt var på samma dag så nu har jag typ inget.. imorgon och fredag är det studiedag. har även fått reda på att jag har praktikplats på örebro elite hotel i örebro i 3veckor! sen att jag även ska fundera på utomlandspraktik i barcelona i 8veckor. får se hur det blir, tror ju verklien det skulle vara bra. men det är så länge man blir borta. menmen ska ta en sak i taget!  ha det gött :)
 
| |
#1 - - sis:

Klart du ska åka till Barcelona! När skulle du åka dit isf?

Svar: ja lutar åt det hållet! om jag ska det så blir det till hösten nästa år! :))
Fanny Hult

Upp