the trouble is, you think you have time - buddha

 
 
händer mycket nu, eller ja typ känns som det iallafall. förra onsdagen efter skolan så var det en föreläsning på örebro universitet som jag och jennie fick vara värdar på och vi slutade runt 9 på kvällen. sen imorgon ska vi vara värdar på gymnasiemässan i örebro. i helgen har jag kollat på min första basket match haha, kan verkligen inte reglerna där, men de får det bli ändring på! sen i söndags så hade jag match, förlora på den.. sen snart är det ju praktik, får se hur det går.. och fotbollsgalan, nån stockholmsresa, öl&wiskey mässa, och sen en till föreläsning som man ska vara värd på. händer massor, och nu är det plugg också, blir lite stressigt men gör mitt bästa, vi är ju bara människor lixom, skulle vilja hinna ut och ta kort på hösten nu också men de får tiden avgöra om jag hinner eller ej, ha ett bra liv :)
 
 
 
Foto-övrigt | självporträtt | |
Upp