Göteborg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tjääna! 7:30 åkte bussen mot den goa staden göteborg. vi var först på studiebesök på clarion post hotell. 4stjärnigt hotell, och det var sjukt fint, vi fick en liten rundvisning och fick se bland annat en svit och taket med polen osv. dom berättade massa bra om hotellet om hur dom håller på med mycket ekologiskt och massa sånt där, lät himla bra. och deras receptionsdisk kostade 1miljon euro (!) kaos. sen gick vi vidare till gothia towers. sjukt fint hotell oxå måste jag säga, fick även en rundvisning där och fick se flera rum, så himla fin utsikt! efter det där så blev det liseberg. sjukt najsssssss. och ja jag åkte atmosfear!!! fyfan va rädd jag var, skrek hela vägen ner. Åkte ju även helix, den hade 7 loper, sjukt läskig men gud så kul den var! resten va oxå askul, inte så himla lång kö heller ca 0-20min rådde på vilken man åkte. gick längst fram på spökhuset och skrek lite oxå, nu ska jag göra en svenskauppgift som ska senast vara inne imorgon, omg hejdå
| |
#1 - - Frida:

Clarion post hotell har jorden skönaste sängar dessutom!!

#2 - - Frida:

Clarion post hotell har jorden skönaste sängar dessutom!!

Upp