bror slutar 9:an

 
 
 
 
 
 
 
 
heeeejj, va ett tag sen, men har hänt en del, har bara inte haft tiden. eller jo kanske, har nördat serier istället. Sista veckan i skolan hade vi kanske 1 eller 2 lektioner varje dag. vi hade tex i tisdags en på morgonen 7:50-10:30 och sen den sista 15:30.men då lämna jag och jennie in alla böcker och sånt. sen åkte vi till örebro lite spontant och käka på donken istället för äcklig laxpudding i skolan. sen shoppade vi lite, jag köpte en klänning, (fattar inte vad som händer med mig?när jag va mindre så hatade jag klänning. och nu har jag köpt 3st detta år?!?!??) köpte även en vit tröja.
 
sen i torsdags så slutade isaac 9:an och dom hade så himla mycket bättre väder än när vi slutade,. menmen, det var ändå fett kul. det blir väl vad man gör det till lixom. som vanligt bjur mormor på mat efter, då gick vi på O'lerys och jag tog fish and chips, och det var faktiskt gott.
 
Vi som går på HT och RL linjen fick dock inte sommarlov föräns på fredagen för vi var med och "serverade" studenterna på morgonen, Gjorde inte mycket alls faktiskt. fick ett bord att "hålla koll på" men hände inget typ. sen fick vi mat och kollade på allt, esteterna var asbra! sen när alla studenter hade gått därifrån fick vi plocka undan allt, gick ändå helt okej fort. och vi fick en biobiljett efter det här, så det var det värt. får också 2 dagar längre sommarlov än alla andra!
 
idag så har jag varit på Innebandyavslutning med laget hos våran ena tränare. vi grillade hamburgare och körde typ nån 5kamp, vårat lag vann iaf! det var fett trevligt men också lite tråkigt, eftersom vi inte är ett lag sen. för vi ska köra med damerna nästa säsong. men blir nog bra det :) på tisdag åker jag till grekland!!! blir nog ingen bloggning då, men bloggar nog imorgon! ha ett bra liv.
 
 
.
| |
#1 - - Frida:

Grekland... Somliga har det bra hör jag!

Upp