Älska pannkakorna med nutella!♥♥♥♥♥♥

va ba tvungen, att slänga in ett inlägg. (tar ett år att ladda upp en bild så nöj er med denna sålänge..) men när jag kommer hem igen då blir det mycket bilder att visa kan jag lova! och tack hanna för bloggningen,du är oxå grym!♥ nu väntar jag på att vi ska ut och äta. klockan är 6timmar frammåt här.
Blir inte så mycket bloggning sedan för skönt med en paus och sen komma tillbaka och blogga mer ;) annars blire gästbloggning nu när jag är borta kanske, vet inte hur läget ligger till men tror det iaf:p haha hejdå!
Foto-Resor | |
#1 - - Nina:

Vad skönt att vara i Thailand :D

#2 - - Melissa - Det allra mest personliga:

Önskar dig en god natts sömn/eller en god morgon kanske passar bättre nu såhär snart 04:20 :D

Himla irriterande att man inte kan somna ibland, och att läsa runt på bloggar gör ju inte sömnen bättre, smällar man får ta :D

#3 - - josefines.se:

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

#4 - - Prickigt & Randigt:

Du har inte gett mej något lösenord? Annars skulle jag gästblogga ;)

#5 - - Prickigt & Randigt:

Om du läser det här medan du är i Thiland, så skicka lösenordet till [email protected]

Upp